نقشه’ مرد فریبکار برای ازدواج
 
برگ های سپید دفتر من
درباره وبلاگ


خدا جان سلام! من گاهی یادم می رود به خاطر همه ی چیزهایی که به من دادی از تو تشکر کنم. امروز بیست دفعه می گویم:"متشکرم". قبول؟
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:, :: 1:30 ::  نويسنده : فهیمه

مدتی است همسرش به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده و بیکار هم شده است و همچنین با هم سازش و تفاهم ندارند. مرد اصرار زیادی داشت که همسرش را هرچه زودتر طلاق دهد. طبق معمول همیشه با آن ها کمی صحبت کردم اما اصرار و پافشاری های مرد جوان معقولانه به نظر نمی رسید. بالاخره آن روز زوج جوان به صورت توافقی از یکدیگر جدا شدند و زن با چهره ای غمگین و ناراحت دفترخانه را ترک کرد و برای همیشه یاد و خاطرهُ زندگی مشترک را به فراموشی سپرد.

چند روز از آن ماجرا گذشت و یک روز که مشغول انجام کارها بودم وج جوانی برای مراسم عقد نزد من آمدند. به چهرهُ داماد با دقت بیشتری نگاه کردم. چهره اش برایم آشنا بود. نگاهی به شناسنامه و مدارک انداختم و به یاد آوردم او همان مرد جوانی است که چند روز پیش به خاطر داشتن اعتیاد و نداشتن شغل، همسرش را مجبور به طلاق کرده بود و اینک بعد از گذشت چند روز تصمیم به ازدواج مجدد گرفته است. از مکر و حیلهُ مرد جوان نسبت به ازدواج مطلع شده و از خواندن صیغهُ عقد میان آن ها منصرف شدم و از آن ها خواستم برای مراسم عقدشان به دفترخانهُ دیگری مراجعه کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 181
بازدید کل : 7457
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 101
تعداد آنلاین : 1


ابزار وب